Beli Murah Kaspersky Internet Security 2016

20 December 2015

kaspersky internet sucurity malaysia

Aku pakai Kaspersky Internet Security ni dah lama. Kemungkinan sudah masuk tahun ke-5. Pada pandangan aku, KIS ni memberi cukup protection dan yang paling aku suka sekarang ini dia boleh auto scan USB dan kita sebagai user boleh submit file yang kita rasa agak gusar contohnya file yang kita download dari internet ke sistem online Kaspersky.

kaspersky internet sucurity malaysia

Selain itu, antara ciri-ciri yang killer adalah KIS membantu memantau orang asing daripada hack kamera yang ada pada komputer pengguna. Sekarang ni macam-macam benda tidak terduga boleh terjadi. So tiada lagi masalah orang nak hack kamera kita dengan menggunakan internet. Problem solve! Get away Stalker.

kaspersky internet sucurity malaysia

Ciri-ciri ni paling aku suka. Perbankan. Kaspersky Internet Security ini akan secure kita punya aktiviti perbankan dengan membuka pelayar baru yang dipantau sepenuhnya oleh kaspersky. Apa sahaja maklumat keluar dan diterima dihadkan untuk aktiviti perbankan sahaja. Kebarangkalian untuk orang mencuri data perbankan melalui internet dengan menggunakan Safety Browser Kaspersky adalah 0%.

Kalau korang nak Kaspersky Internet Security korang lebih power, boleh lah install Nortan Power Eraser sebagai penambah protection PC korang. Ianya TIDAK menyebabkan komputer anda menjadi lag or crash. Malahan ianya adalah percuma!

Ada yang bertanya, bolehkah Install Kaspersky Internet Security dengan NOD32? Jawapannya TIDAK BOLEH. Ini kerana akan membuatkan komputer korang CRASH sebab sistem antivirus berdua tu tersangat lah power, dua-dua besar kepala, tak boleh nak ngam, asik gaduh je, tapi korang yang sakit nanti. Hahahaha... SO, better jangan gatal. DONT.

Bagi mereka yang berminat nak memperbaharui atau membeli KEY baru. Boleh lah berurusan terus dengan kami. Bagi mereka yang ada key dan masih berbaki hari, Kaspersky tidak akan mengacau baki hari tersebut, malah hanya akan start aktif KEY yang baru setelah KEY sebelumnya telah expired.

Kami menjual KEY sahaja yang valid selama 1 tahun. Kami menjual samada product Kaspersky Internet Security Single Key for Single User ATAU KIS 1 Key untuk 3PC.

1 user = RM38
3 user = RM58

Whatsapp
+6 017-Dua-Kosong-Dua-9050 (FIRDAUS)
+6 012-Lima-Tujuh-Tujuh-0340 (SITI)

Superjo...Supermen...
Sudah baco...Harap komen...

2 comments: