Fangnaier Natural Bamboo Charcoal. RM35 sahaja. FREE Poslaju

31 December 2012

(lihat senarai penuh Customer 2013 kami Disini)
(lihat senarai penuh Customer 2012 kami Disini)
Mulai tahun 2013, tiada lagi senarai penuh Customer kerana kami UPDATE melalui Whatsapp terus ke Pelanggan.
PROMOSI HARGA YES 2015, tidak termasuk Sabah & Sarawak


RM35
Free Poslaju
flate rate*

LELAKI dilarang sama sekali melihat video ini! Jika anda WANITA, sila lihat video mengenai produk DISINI dan kualiti kain DISINI
kotak fangnaier
Fangnaier Natural Bamboo Slimming Body Suit Corset Exclusive Box

1 pieces fangnaier
Fangnaier Front and Back

how to wear fangnaier
Cara Menyarung Fangnaier
fangnaier natural bamboo
Fangnaier Corset Body Shaper
fangnaier collar
Fangnaier Tag and Details
fangnaier murah
Ready Stock
skiva fangnaier
Rebranding name SKIVA sale at RM79.90. We sell The Original founder (Fangnaier) tag at RM35 only! + FREE postage

LELAKI dilarang sama sekali melihat video ini! Jika anda WANITA, sila lihat video mengenai produk DISINI dan kualiti kain DISINI

SAIZ
S-M (45-60kg) Pinggang 24<29 inci (62-72cm), Pinggul 32<37 inci (84-94cm)
L-XL (65-80kg) Pinggang 29<32 inci (76-81cm), Pinggul 37<41 inci (98-105cm)

*jika ade percampuran saiz seperti pingang anda saiz S-M manakala pinggul saiz L-XL atau sebaliknya, sila dapatkan saiz L-XL.

HIGH QUALITY Sut pembentuk badan yang turut mengandungi sinar infra merah (Far Infrared Ray) yang dapat melancarkan peredaran darah dan metabolism, membakar lemak-lemak berlebihan, membentuk lekuk tubuh yang indah dan memberikan keyakinan diri kepada pemakai untuk kehidupan yang lebih baik dan lebih bersemangat. Sut pembentuk badan ini adalah jenis "presssure garment" yang sering digunakan untuk atlet meningkatkan keupayaan maksimum tubuh, ia juga dapat membantu meningkatkan keupayaan sebenar tubuh.. (klik sini untuk bacaan lanjut...)

Bagaimana dari buluh jadi fabric?
- Buluh yang dipilih adalah berusia 5 tahun ke atas.
- Batang buluh dikarbonkan dengan haba tinggi.
- Arang buluh dijadikan serat arang buluh.
- Serat buluh dijadikan kain yang berkualiti .

Manfaat Untuk Kesihatan
Arang buluh mempunyai 3 ciri utama:
1) Kuasa penyerapan yang tinggi : Ia menghilangkan bau dan memberi kesegaran
2) Penapisan : Ia membunuh bakteria, menyingkirkan bahan toksik, bahan asing dan kelembapan.
3) Ia mengandungi lebih 300 unsur surih mineral yang diperlukan oleh badan manusia, seterusnya memberi manfaat yang menyeluruh kepada kesihatan manusia.

Benang arang buluh
Benang arang buluh dibuat dari arang buluh yang bersaiz nano dicampur dengan poliester dan kemudian diputar dengan teknik khas. Arang buluh mempunyai struktur padat dan mengandungi banyak liang dan mineral. Ia adalah sangat baik dalam menghapuskan bau, kelembapan dan bakteria. Di samping itu, sinar inframerah jauh dan ion negatif yang dihasilkan baik untuk mengekalkan kehangatan dan meningkatkan metabolisme.

Fungsi benang arang buluh adalah seperti berikut

1) Menghilangkan Bau
Benang arang buluh menghilangkan bau dengan menyerap dan membubarkan bau yang tidak menyenangkan seperti bau badan dan peluh. Ia menghapuskan 88-95% daripada bau dan juga boleh menyerap bahan kimia toksik seperti sulfida, nitrida, metanol, benzena, fenol.
 
2.Nyah-Peluh, Memastikan Kulit kering dan selesa
Arang buluh adalah bahan yang sangat baik untuk menghapuskan kelembapan. Pakaian yang diperbuat daripada benang arang buluh membantu menyah peluh bagi memastikan tubuh sentiasa kering, supaya anda tidak terdedah kepada ketidakselesaan apabila pakai dalam tempoh yang lama.
 
3) Pelarasan Kelembapan
Apabila kelembapan di dalam ruang menjadi tinggi, arang buluh menyerap molekul air; Sebaliknya, ia membebaskan molekul air apabila ia terlalu kering. Ia menyesuaikan kelembapan mengikut keadaan luaran.
 
4) Mengekalkan Kehangatan
Eksperimen menunjukkan selepas terdedah kepada 500 watt lampu halogen selama 10 minit, suhu arang buluh mengait (knitting) adalah setinggi 8,89 â “ƒ, yang 6,79 â” ƒ lebih tinggi daripada mengait PET (knitting).
 
5. Kaya dengan unsur alami
Arang buluh kaya dengan kalsium, magnesium, besi, kalium, mangan, fosforus, dan lain-lain struktur hexangular ialah tebal dan mempunyai banyak liang untuk mengurangkan elektrik statik.

Antara kebaikan sut ini adalah:
- mengecilkan perut dan melangsingkan pinggang.
- membakar lemak yang berlebihan.
- menaikkan dan mengencangkan payudara dan punggung.
- melancarkan peredaran darah dan metabolisme.
- mengurangi sakit punggung dan tulang belakang.
- mengurang sakit saat menstruasi. 

- mempunyai ruang kosong di bahagian tengah bagi memudahkan si pemakai ketika 'berurusan' di bilik air.
- dijual di dalam kotak yang cantik dan juga sesuai dijadikan hadiah.
- badan terasa ringan.
- membuatkan postur badan anda jadi betul dan cantik.

- membantu ibu memperbanyak pengeluaran susu badan.

Sut ini sebaiknya dipakai sejak awal pagi pada setiap hari kerana dengan memakai terus akan mencegah kegemukan dan mempertahankan tubuh yang indah dan sihat. Untuk mencapai hasil yang lebih baik, pakai 8 jam sehari selama 2 bulan.

- warna: kelabu seperti di dalam gambar.

PERHATIAN
Sila periksa body shaper anda sebelum dipakai. Body shaper yang rosak/koyak tetapi mempunyai kesan seperti telah dipakai tidak akan diterima semula dan wang tidak akan dikembalikan.

CARA PEMAKAIAN (rujuk gambar)
*MULAKAN MENYARUNG DARI BAHAGIAN BAWAH BADAN. sila rujuk gambar mybabyahmad yang disertakan.
*PAKAI SELAMA 8 JAM SETIAP HARI UTK MENDAPATKAN KESAN YG CEPAT.

CARA CUCIAN (rujuk gambar)
Cucian tangan dengan sedikit sabun tanpa bahan pemutih atau mesin.
Perah dengan lembut selepas di cuci dan biarkan kering di tempat sejuk/redup dan berangin seperti di bawah kipas.

LELAKI dilarang sama sekali melihat video ini! Jika anda WANITA, sila lihat video mengenai produk DISINI dan kualiti kain DISINI

SAIZ
S-M (45-60kg) Pinggang 24<29 inci (62-72cm), Pinggul 32<37 inci (84-94cm)
L-XL (65-80kg) Pinggang 29<32 inci (76-81cm), Pinggul 37<41 inci (98-105cm)

*jika ade percampuran saiz seperti pingang anda saiz S-M manakala pinggul saiz L-XL atau sebaliknya, sila dapatkan saiz L-XL.

Sila BACA penerangan berkenaan cara berurusniaga dibahagian PURCHASING, sila klik logo FB untuk PM saya, HUBUNGI PN.KHADIJAH 012.577.03.40. untuk sebarang pertanyaan atau pembelian.

TESTIMONI PELANGGAN (^_^)

FB testimonial
FB testimonial
FB testimonial
FB testimonial
FB testimonial
FB testimonial
Marlya (^_^)
Saya Marlia Merupakan Ibu Kepada Anak 5 Org, Dan Baru Setahun Czer Twin.. Problem Perut Membuncit Memang Ketara.. Smpi Org Kata Pregnant Lg.. Tp Alhamdullillah Baru Sebulan Setengah Pakai, Dah Nampak Perubahan.. Happy Bila Org Kata, Ek Dah Bersalin Ek.. Tidak Lagi Pregnant Ek.. Akan Ku Terus Memakai.. Sekarang pun setelah 3bulan berlalu, size pinggang dah mengecil.. dari size 36” ke 29”.. mcm x percaya je perubahan tu, Slimming Suit Yg Sangat Ekonomi.. Sekali Pakai X Perlu Bukak Smpi Mlm.. Nak Bersama Suami Pun X De Masalah..Selesa N Tidak Panas.. Best Gile

Glam Kids (^_^)
Salam, idah dapat.. sedap pakai, badan nampak slim sikit, montok jugak dan padat gituh ;)... thnx ya..

Fatin Sameon (^_^)
Sis...sy dh dpt!!.. bestla pakai slimming suit ni.. x panas... body shape pun nampak cantik wlpun kt bam bam..orgnyerr ;)

Fariha Harif (^_^)
da dpt..sukaaa...slesa.xmcm korset biasa lain...

Roshainim Salleh (^_^)
Yahoo.. thanks 2 ***, sejak pakai sut ni slma 5mgu brt bdn trun hampir 4kg. tu pun sabtu n ahad aku x pakai. pas ni kene pkai hr2 la nampak nya. dhn kos x smpai rm200 utk seumur hidup, lau sut tu reput la. mcm x caya.... pas ni.. caiyo.. caiyo

Ida (^_^)
Aku tertarik nak beli sebab ada lubang kat bawah untuk buang air kecil dan harga murah

Sham (^_^)
Selepas melahirkan anak akak peranakan sering turun ke bawah, selalu kene panggil bibik utk urut. Selepas membeli slimming suit ini, saya cuba pakai semalaman Alhamdulillah bahagian peranakan saya tidak sakit lagi

Zura (^_^)
Pasal Lingerie tu... mmg tip top. Kak Zura mmg biase pakai Lingerie... since after anak pertama. Bagi kak Zura, pemakaian lengerie, bukan shj boleh betulkan posture badan kita malah boleh berikan bentuk terbaik utk badan kita. Dan dlm byk2 brand... kak Zura rase... ini yg terbaik yg pernah kak Zura pakai. Mmg senang dipakai dan teramat selasa. Hopefully, hasilnye pun terbaik...

Melissa (^_^)
Dah 4 hari menggunakannya.. fabrik, tekstur sedap dipakai.. memang fit melekap.. x panas.. mudah gerak dan yg best lagik type ni dia 1 shot masuk so xde la berlipat -lipat kalau gune jenis yg seluar dan body asing.... so cover sume... bagi kak mel selesa dan best pakai.. and part lubang yg di sediakan untuk ke toilet tu pulak ...so senang dan amat memudahkan.. bagi kak mel sedap, selesa dan mudah di pakai.. .waktu malam pon dh try pakai sekali time bendera jepun.. sedap la plak badan bangun pagi .

Wani Ghani (^_^)
Salam kak, saya dah guna dua-dua jenis lingerie yang akak jual..zinara 2pcs dengan charcoal 1pcs tu. Sebelum ni saya pernah pakai korset lain brand... tapi jenis ada tulang... mmg berkesan la tapi badan gatal tak hengat bila bukak.. sampai melecet garu kekadang tu.. pastu agak robot dan xselesa... tapi yg saya bli kat akak ni selesa... kalau ikutkan 2pcs tu lagi bagus sebab tang perut dan pung*** tu lagi kejap pegangan (pegang ke??) dia... tapi tak membataskan pergerakan...ringan je badan pakai.. nak sembangyang pon selesa je.. cuma tang perut tu saya slalu pin sebab senang bergulung *spare tyre punye keje la ni*. yang 1pc (natural bamboo charcoal slimming suit) laaaagi best sebab takde bergulung2 kat hujung baju..pastu senang ke toilet...heheh. cuma kena beringat jadi superman lah..pakai pun senang banget! Yang penting dua-dua produk ni kalau pakai ringan badan dan dapat kontrol makan...itu yang penting. hehe.

nuin83 (^_^)
saya da try bamboo charcoal suit dan krim emc..mmg puas hati..suit yg selesa dan meyakinkan.

Rohaiza Ismail (^_^)
Saya tiap2 kali tido mlm msti pkai bamboo slimming suit sbb rasenyer yg lembut, pnas yg menyamankan & selesa especially kt bhgn blakang & pinggang… Tido lebih lena… Dh pkai & basuh byk2 kali pun size baju slimming 2 x kembang… Believe me… – Unpaid testimonial

sue_liah (^_^)
ye ke kak..sue baru nk beli 1 lg.ari tu beli satu je ingat nk cuba, mmg best kainnya x panas, sgt fit di bdn. sue pkai ari2 pegi keja tanpa cengelat guna ngan yili cream tu..dr 58kg dh susut 55kg tp kena balance ngan diet la.pkai tu cam kurang selera nk mkn sbb dia fit rasa ketat kat perut.

Shidah Ishak (^_^)
salam.... saya dah cuba pakai bamboo charcoal suit pg ni.... rasa selesa sgt... kat bhgn perut ni rasa panas jer....best!!!

mas27 (^_^)
Salam Kak..
Dh dpt bamboo slimming suit semlm…trus pki..selesa..i like

sakura82 (^_^)
hai kak,
nk bg testi psl bamboo charcoal slmng suit ni..mmg best kak pki suit ni..rs ringan je bdn..
mmg berbaloi beli…thanks kak.

chacarel (^_^)
salam sis....
nk beli bamboo suit lg 1 (xl)....heheheh...selesa guna tu yg beli lg 1...


blue_berry (^_^)
salam kak...saya amik slimming suit ni jumaat lepas...ujan2 ku redah jua. hehehe. dh pakai...sedap...

lemontree (^_^)
salam. saya dah try body suit tu. best sgt, sgt selesa dan tak gatal.

hakeeya (^_^)
da 2 hari sarung slimming suit… sangat besh…

LELAKI dilarang sama sekali melihat video ini! Jika anda WANITA, sila lihat video mengenai produk DISINI dan kualiti kain DISINI

SAIZ
S-M (45-60kg) Pinggang 24<29 inci (62-72cm), Pinggul 32<37 inci (84-94cm)
L-XL (65-80kg) Pinggang 29<32 inci (76-81cm), Pinggul 37<41 inci (98-105cm)

*jika ade percampuran saiz seperti pingang anda saiz S-M manakala pinggul saiz L-XL atau sebaliknya, sila dapatkan saiz L-XL.

Sila BACA penerangan berkenaan cara berurusniaga dibahagian PURCHASING, sila klik logo FB untuk PM saya, HUBUNGI PN.KHADIJAH 012.577.03.40. untuk sebarang pertanyaan atau pembelian.

***
Produk adalah sesuai untuk pengantin baru, memakai baju raya lama yang telah sendat, wanita yang aktif, wanita selepas bersalin, wanita yang menyusukan anak, anak dara, wanita yang bekerja, ingin bergaya dengan pakaian yang seksi dihadapan suami dan yang semestinya untuk mereka yang mahu mengurangkan berat badan =)

Fangnaier Natural Bamboo Charcoal Body Shaper
Reviewed by NesKopi
on Dec 13 2012
Rating: 4.9
Khadijah Firdaus
Superjo...Supermen...
Sudah baco...Harap komen...